Leden 2015

šílenství po škole

31. ledna 2015 v 8:00 | tess
Dnešní článkem chci vysvětlit svou úchylku-a tou jsou pomůcky do školy,jelikož jsem 7.ledna udělala přijímačky na střední uměleckoprůmyslovou školu,tak už ted jsem natěšená a nejradši bych měla už vše připravené. Na střední znám kámošku,která mi už ted poradila jakej sešit na co,takže mám přesný rozpis, jak budu mít uspořádaný sešity.Jsem divná?..jo já vím :D I když školu nesnáším,tak vždy se snažím mít hezké sešity a všechno v pořádku,jenže ted mám tu úchylku ještě o neco větší,protože prostě jdu na střední!
indie | Tumblr - image #2321764 by KimShay on Favim.comet

A ted,co dělat? čekat na školní šílenství a kupovat vše v davech? Nebo si to koupit už ted s rizikem, že se mi to pak nebude líbit? Asi se půjdu jen kouknout co mají za šanony a rozmyslím si to..:)

A to není všechno! Už ted si plánuji, co si vezmu na svůj první den do školy.. vlastně na celý týden.. I jaké líčení budu mít :P ! Myslím si,že to není semnou úlně v pořádku :D Jen se do té školy strašně těším.. už to nebude opruz jak na základce,kde když nemáte obalený sešit,tak vám dají poznámku!

Tak abych to tak trochu shrnula,tak se těším na svůj první den na střední ! Jsem zvědavá hlavně na spolužáky!
Lazy day (tag) - Polyvore

Je na čase hubnout ?

29. ledna 2015 v 14:22 | tess
Ahoj,tak protože dnes vysvitlo slunko,tak mi to dalo takovej signál,že zase přichází léto-a to známená,že bych si zase měla začít hlídat jídelníček, aby se mě v létě někdo nelekl na koupališti či dovolené.
,,, na Fashion

Tak moje hubnutí začalo před vánocemi..prostě jsem si řekla,že své tělo mám na tolik ráda,že ho nechci přecpávat přeslazeným cukrovím a mastnými řízky či klobásy.Stáhla jsem si aplikaci kalorické tabulky,kde jsem si poctivě zapisovala své jídlo a pití. Jsou tam krásně znázorněné grafi,které vám ukazují bud oranžovou,což je ,že té dané složky máte málo nebo zelenou,což je tak akorát nebo červenou,což je hodně.Neříkám,že je to úplně přesné,ale berte to jako odhad a navíc jsem si díky této aplikaci udělala přehled,co všechno jsem schopna sežrat.
Po pár dnech jsem si aplikaci odinstalovala a začala jíst-né přecpávat se. ted je leden a shodila jsem asi 3 kg jsem spokojená,protože ani předtím jsem nebyla nějak obézní ale ted se nejvíc bojím abych si to udržela... Protože jsem to shodila jen díky jídlu,takže se bojím o tzv. jojo efekt.

Můj jídelníček byl prostý.. co nejmín tuků a cukru a co nejmín jídla a jíst až když mám hlad. A celkem to zabírá,problémem ale je,že miluji cokoliv sladého.. koláče,bombony dorty a tak podobně.. Takže místo toho abych si dalařízek,tak jsem si dala koblížek :D .. Vím,že to není úplně zdraví.. ale prostě ten koblih si neodpustím !
.

Ted vám poradím pár triků,které na mě zabírají
Určitě první "trik" je myslet pozitivně a vcítit se do doby,kdy budete mít postavu takovou,jakou chcete. Myslet zkrátka pozitivně!
Druhý trik je,že po tučném olejovitém jídle si dejte čaj,nebo cokoliv teplého.. líp se rozpustí tuky,četla jsem o tomhle článek. Určitě tím nic nezkazíte.
Třetí,s kterým asi všichni nebudou souhlasit je.. představovat si jak se cpete těma nezdravejma pochoutkama a potom se vám z toho udělá špatně.. mě to třeba 100% zabíralo.. ale to je asi na každém
Čtvrtý a to poslední.. zbytečně se nepřecpávat ..místo dvou rohlíků si dejte jeden a za dvě hodiny třeba další ale né si narvat břicho pěti rohlíky-z toho vám je pak akorát špatně

No držte mi palce aby se mi nestal jojo efekt a abych do plavek měla postavu jakou chci.))
Untitled